O ble snd praleidau :// Fail.. Reidas valdo
Kyšis - Nuo šiol ir banko kortelėmis
Anonimas
5153
Anonimas
5349
jus ka, manot ir mentai neturi humoro jausmo? ;D
Spartasaurus
5511
#6 oooooo turim duxa !!!!!!!!!!!!!!!!!!! :o
Anonimas
5515
#5 dar vienas nolaiferis : DD
Anonimas
5515
#4 ble san andreas`o auka
Anonimas
5520
hesoyam ;D
Spartasaurus
5520
AEZAKMI :]
Anonimas
5521
taigi seniai galima bauda moket. bet tik su kortele. tu ja sumoki ir tau is bagazines atnesa du lapus raudona ir balta. ten ir parasyta kad fsio normaliai ir ji kuri laika gali veziotis ,kad jei kas ko.
Ohh_Nooo
5521
#2 tau Balta bilieta ir laisvas tu ble abonemente ...
Anonimas
5521
o abonementini kisi galima?
|

