Įspėjame, kad šioje demotyvacijoje pateikiama informacija, skirta asmenims nuo 18 metų,
kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija.
Jei Jums nėra 18 metų, prašome neatidaryti šio puslapio.
Atidarydamas šį puslapį, Aš patvirtinu kad: Man jau yra 18 metų. Vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik mano asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Ateizmas - Nes tik kvailiai kaip jie, gali netikėti į Dievą
Demotyvacija.lt primena:Duomenys, publikuoti demotyvacija.lt tinklalapyje yra tinklalapio nuosavybė ir negali būti kopijuojami, platinami, perpublikuojami, dekompiliuojami ar kitaip platinami be išankstinio raštiško tinklalapio savininkų ar duomenų autorinių teisių savininko sutikimo. Modifikavimas ar neleistinas naudojimas pažeidžia autorių intelektualinės nuosavybės teises į duomenis.
Demotyvacija.lt leidžia publikuoti turinį pasinaudodami aukčiau pateiktais kodais juos nemodifikuojant.
#14 Jei netiki į jokią aukštesniąją jėgą - esi ateistas. Žodis "ateistas" vartojamas apibūdinti žmogui, kuris netiki dievo egzistavimu. Nemaišykit su agnostiku, kuris nėra apsisprendęs, bei antiteistu, kuris neigia dievo egzistavimą.
#30 Jei tau nesvarbi kitų nuomonė šiuo klausimu, tai reiškia, kad tu ignoruoji bet kokius faktus, prieštaraujančius tavo nusistatymui. Tau nerūpi tiesa, tu tik nori tikėti tuo, kas tau patinka. Ir ne, sunkus gyvenimas nėra priežastis siauram mąstymui.
Jeigu Dievo nera, tai reikia kad visi suzinotu. Ir taip baznycia tukstanti meta dulkino zmones kaip isgalejo, nemoka jokiu mokesciu ir kisasi visur kur nereiketu. Kunigus sudegint, o baznycias i muziejus padaryt, daugiau mokslo zmonems laidu o ne visokiu ekstrasensu, nepaaiskinamu faktu ir t.t. Nes ir taip smegenys praplautos lietuvos davatkom
Yra dvi rūšys ateistų. Vieni - tikri ateistai ir jie niekada nekovoja su tuo, ko nėra; ir yra kiti "ateistai", kurie slėpdami savo gausius kompleksus ar tiesiog impotenciją, pastoviai kartoją kaip litaniją, kad dievo nėra ir kad visi tikintys labai blogi, o tuos tikinčius išnaudoja kunigai... ir t.t. ir pan.... Savo įkyrumu tokie panašūs į sektantus. Antroje grupėje dar yra pogrupis - tokių, kurie turi polinkį į pedofiliją, ir kad nebūtų demaskuoti patys pastoviai aiškina, kad "visi kunigai yra pedofilai". Juokingiausia, kai tokių slaptų iškrypėlių imi ir paklausi: jei jau žinai, kad visi kunigai pedofilai, tai gal galima nors vieną konkrečią pavardę išgirsti, kad galėtum patikrinti faktus? - taip paklausti tada jie ima mikčioti ir nuleidę akis delnais dengiasi genitalijas (?). Pasišlykštėtina.
Ateistas sukūręs šį "demotyvatorių" apšiko tikinčiuosius ir visi pykstasi, įrodinėja tiesą, bando pavaidinti laido riterius, bet nesupranta, kad vis tiek nepakeis niekeno tikėjimo. Taigi išvada nustokit ardęsi ir neterškit savo ir kitų protų.
Aas pats asmeniskai esu ateistas, bet niekaip negaliu suprast kaip kiti ateistai gali netoleruot tikinciu. Man ateizmas kaip irodymas, jog zmones pagaliau pradeda mastyt, bet dauguma visdar nemasto taip, kaip turetu.
T. Jefersonas: "Records of Thomas Jefferson's church-going habits are far from complete. However, evidence does exist of his involvement with and attendance at local churches throughout his life. His accounts record donations to a number of different churches in Philadelphia, Washington, D.C., and in Charlottesville.[5] As a young man, Jefferson served as a vestryman in Fredericksville Parish (Albemarle County)." He wrote that he thought the whole country would become Unitarian. He wrote that the teachings of Jesus contain the "outlines of a system of the most sublime morality which has ever fallen from the lips of man." By some of the more narrowly-conceived definitions of the word "Christian" which are in use today, particularly among Evangelicals since the 1940s, it is entirely possible that Jefferson's beliefs would mark him as a "non-Christian." Defining Jefferson as a non-Christian must be done purely on contemporary theological grounds, because he was clearly a Christian with regards to his ethics, conduct, upbringing, and culture. Furthermore, to define Jefferson as a "non-Christian" requires using definitions retroactively to classify Jefferson counter to his own self-concept and the commonly understood meanings of words during his own time.
Ar linkolnas buvo religingas? Ir taip ir ne. Jis nepriklausė jokiai bažnyčiai... And yet, Abraham Lincoln was in many ways the most deeply spiritual person ever to occupy the White House. In the same 1866 interview with William Herndon where Mary said that her husband “was not a technical Christian,” whatever that might mean, she also said that “he was a religious man always” who “had a Kind of Poetry in his Nature.” Certainly no one who reads the Second Inaugural Address, Lincoln’s profound meditation on God’s role in earthly events and the proper response thereto, can doubt this.
#30 Supranti, tikėti niekas nedraudžia. Svarbu, kad tai nebūtų kaip sektoje ir netaptų fanatizmu.
Nes yra tokių apsiskelbųsių mesijų, kurie aiškina, kad jūs kvaili evoliucionistai nemokat mąstyti ir panašiai. Ir dar apsiskelbia, jog žiną vieną ir vienintėlę neginčijamą tiesą a.k.a biblija.
O iš tikrųjų taip nėra. Kiekvienas esame individualus ir pasirenkame savus gyvenimus kaip patiems nugyventi. Taigi kai nuomonė netampa kito žmogaus biografija, tu toks ir anoks, nes nesupranti ir neva negali suprasti kad dievas yra ir t.t. ir panašiai, tai tokia nuomonė nėra nuomonė.
Trumpiau tariant, kai neprimetinėjama kitam savo nuomonė aš pilnai gerbiu ir neprieštarauju ir nesvarbu ar tai susiję vien su tikėjimu ;]
As visa gyvenima tikėjau ir tikėsiu :) Ir man nesvarbi yra kitu nuomone, tegu sako ka nori, kad dievo nera ir pan... Nors as ir netekus mamos vos 9 metuku, nors ir mano visas gyvenimas praleistas su manes nekencianciais globejais, ir viskas nebuvo rozem klota, bet po truputi stojuosi ant koju. Ir vis dar TIKIU I DIEVA. Nes tikejimas man ir suteikia siokiu tokiu vilciu gyvent ir zet i galbut sviesia savo ateiti :) Tai mano nuomone :)
#24 Mhm.. už kokį komplimentą? :)) Jei ką, sorry dėl to "nemąstančio". Įžeidinėju tik tam, kad išprovokuočiau ginčą. Šį kartą nepavyko :) Ir neatkreipiau dėmėsio į nick'ą. Jei tas pats qwerty, kur čia seniau kažkada čia mačiau, tai tikrai mąstantis esi :))
Skirtumas tarp krikscionybes ir logisko mastymo - pagal visus logikos desnius 1+1+1 yra 3, o pagal krikscionybe 1+1+1 yra tas pats 1 (dievas tevas + dievas sunus + kazkokia ten dvasia, patvarkiusi maryte, yra tas pats dievas :)
#18 Ačiū už komplimentą. Man visad patiko nuoširdūs žmonės. Taip pat ir tokie, kurie gina savo tiesas iki paskutinio lašo, net jei dėl to reiktų gaišti laiką rašant ilgus komentarus beprasmėje interneto erdvėje.
Dauguma žmonių kažkuo tiki. Nebūtinai tai religija, bet juk reikia kažkuo tikėti - viltimi, meile, kad ir protu. Ir vertėtų skirti religiją nuo tikėjimo, juk religija yra žmonių pakeistas tikėjimas. Ai jo, ir nekiškime vieni kitiems nuomonės, nevadinkime vieni kitų kvailiais. Aš tikiu, bet gerbiu netikinčius - tai jų nuomonė. Ateistai, būkit geri, neįžeidinėkit tikinčių, tarp ateistų irgi lopų pasitaiko. Peace :)
#18#19 Aciu kad mane ismokei buti ateistu. Dabar kiekviena karta pamates tikinti galesiu ji iskeikti ir pasisalinti is ivykio vietos su facepalmu. Respects!
#12 Ateistai daug keikiasi ir būna agresyvus todėl, kad juos užknisa teistų kvailumas. Įsivaizduok, jei koks ginekologas pradėtų diskutuoti su žmogumi, rimtai teigiančiu, kad vaikus atneša gandrai? Kaip įmanoma nenusikeikti?
#14 Nesidžiauk, kad tave pavadino mąstančiu. Toks nesi. Visų pirma, ateistai nekiša savo "nuomonės". Jie teistų nuomonėms priešpastato faktus. Sakyk ką nori, bet neginčijami faktai, mokslininkų atradimai ir sveika logika nėra "nuomonė". Skiriasi, kai teistai kiša į gerkles savo fantazijas, kaip faktus, platina dezinformaciją, nežinojimą ir kvailumą, ir kai ateistai bando kovoti prieš visą šitą mėšlą. Kai bando tas fantazijas pakeisti žiniomis ir mokslu.
Tu bent įsivaizduoji pasaulį, jei nebūtų tų ateistų, kišančių savo "nuomonę"? Jei jie nebūtų tokie pat agresyvųs, kaip religiniai fanatikai? Jei galvotų: "ai, tegul tiki, jei nori?"
Jei ne tokie žmonės kaip Richardas Dawkinsas, Bertrandas Russelas, Epikūras ir t.t., mes vis dar gyventume pagal viduramžišką moralę. Mokyklose kreacionizmas būtų mokomas kaip faktas. Miestų aikštėse būtų deginami Darwino ir Stepheno Hawkinso veikalai.
Jei ne ateistai, bandantys kovoti su religijomis, platinantys faktus, mokslą, mąstymą ir logiką, šis pasaulis būtų visiškai apgailėtinas.
Ir tai, kad Einšteinas tikėjo dievų YRA VISIŠKA NESĄMONĖ! Tikintieji, kaip ir Darwino atveju, pasigavo kokį vieną jo sakinį, interpretavo kaip jiems patogiau buvo, ignoravo visus faktus ir dabar visą tą fantaziją naudoja kaip argumentą: "matot, toks protingas žmogus, ir tikintysis". Nors jis NEBUVO tikintysis!!! Nenusipezėkit.
demotyvacija tai *facepalm*. Visad maniau, kad ateistai niekuo nesiskyria nuo religinių fanatikų. Skelbiama tiesa - kita, veiksmai - tie patys: kišti kitiems į gerklę savo nuomonę.
P.S. esu netikintis, nes manau, kad tai kvaila. Tačiau taip pat neturiu poreikio mokyt kitus gyventi ir jaustis "teisesnis" už kitus.
Tokia tema diskutuoti yra beviltiška, patikėkit. Nes nė viena pusė nenusileis, bet pastebėjimas , kad ateistai dažniausiai tokiose diskusijose būna labai agresyvus daug keikiasi, labai piktai savo nuomonę išreiškia.
Reik suprasti vieną dalyką, kad kito nuomonę reike gerbti, o su tokiais tavo išsireiškimais tikrai nepaskatinsi žmonių pradėt tikėti į Dievą.. Ir beje, jeigu jau toks esi tikintysis, tai bent išmok rašyti "Dievas" iš didžiosios raidės.
Nes yra tokių apsiskelbųsių mesijų, kurie aiškina, kad jūs kvaili evoliucionistai nemokat mąstyti ir panašiai. Ir dar apsiskelbia, jog žiną vieną ir vienintėlę neginčijamą tiesą a.k.a biblija.
O iš tikrųjų taip nėra. Kiekvienas esame individualus ir pasirenkame savus gyvenimus kaip patiems nugyventi. Taigi kai nuomonė netampa kito žmogaus biografija, tu toks ir anoks, nes nesupranti ir neva negali suprasti kad dievas yra ir t.t. ir panašiai, tai tokia nuomonė nėra nuomonė.
Trumpiau tariant, kai neprimetinėjama kitam savo nuomonė aš pilnai gerbiu ir neprieštarauju ir nesvarbu ar tai susiję vien su tikėjimu ;]
Pvz, www.youtube.com/watch?v=2FARDDcdFaQ
/>
Puikus pavyzdys - agresyvi diskusija. Mokslininkas bando išaiškinti teistui kame replės. Nėra nei vieno įžeidimo ar užgauliojimo, tačiau diskusija - agresyvi. Kame problemos? Bet, jei evoliucijos mokslininkui aiškintų, kad mus sukūrė barzdotas dėdė, stebintis mus iš dangaus, o jis tylėtų, galvodamas: "jei jis nori, tegul tiki". Va tuomet jau būtų problema. Aš norėjau pasakyti, kad reikia ginti ateizmo poziciją. Būti tolerantišku nereiškia, kad reikia pritarti kitai nuomonei. Gali ginčytis ir toleruodamas kito nuomonę.
O apie keiksmažodžius, tipo tu, bendraudamas su visišku idiotu, nesigaudančiu aplinkoje, nesusivervuotum? Nesakau, kad visi tikintieji - idiotai. Tiesiog pasitaiko ir tokių.Pvz, po to, kai pateiki dešimčių filosofų mintis, paaiškini evoliucijos teoriją su įrodymais, įrodai, kad visos pagrindinės krikščionybės dogmos - nuplagijuotos nuo s. egipto ir kelių kitų civilicazijų religijų, pasiremi archeologais, biologais, antropologais ir kosmologais, o tau atsako: "jei mes kilome iš beždžionių, kodėl pasaulyje vis dar yra beždžionių?" . Tokius atveju tikrai nelieka nieko daugiau, nei nusikeikti.
#12 Ateistai daug keikiasi ir būna agresyvus todėl, kad juos užknisa teistų kvailumas. Įsivaizduok, jei koks ginekologas pradėtų diskutuoti su žmogumi, rimtai teigiančiu, kad vaikus atneša gandrai? Kaip įmanoma nenusikeikti?
Tu bent įsivaizduoji pasaulį, jei nebūtų tų ateistų, kišančių savo "nuomonę"? Jei jie nebūtų tokie pat agresyvųs, kaip religiniai fanatikai? Jei galvotų: "ai, tegul tiki, jei nori?"
Jei ne tokie žmonės kaip Richardas Dawkinsas, Bertrandas Russelas, Epikūras ir t.t., mes vis dar gyventume pagal viduramžišką moralę. Mokyklose kreacionizmas būtų mokomas kaip faktas. Miestų aikštėse būtų deginami Darwino ir Stepheno Hawkinso veikalai.
Jei ne ateistai, bandantys kovoti su religijomis, platinantys faktus, mokslą, mąstymą ir logiką, šis pasaulis būtų visiškai apgailėtinas.
Ir tai, kad Einšteinas tikėjo dievų YRA VISIŠKA NESĄMONĖ! Tikintieji, kaip ir Darwino atveju, pasigavo kokį vieną jo sakinį, interpretavo kaip jiems patogiau buvo, ignoravo visus faktus ir dabar visą tą fantaziją naudoja kaip argumentą: "matot, toks protingas žmogus, ir tikintysis". Nors jis NEBUVO tikintysis!!! Nenusipezėkit.
P.S. esu netikintis, nes manau, kad tai kvaila. Tačiau taip pat neturiu poreikio mokyt kitus gyventi ir jaustis "teisesnis" už kitus.
Viskas kas jus skaitote apie mano relginius isitiknimus yra melas, as sistematiskai kartujos, as netikiu i joki asmenini dieva ir nors niekada neneigiau tai bet manau kad issireiskiau aiskiai. Jei kazka manyje galima butu pavadinti religinga dalimi tai butu tik tai kad as susizavejas neribota pasaulio struktura ant tiek kiek musu mokslas gali pazinti ja.
Citata angliskai:
It was, of course, a lie what you read about my religious convictions, a lie which is being systematically repeated. I do not believe in a personal God and I have never denied this but have expressed it clearly. If something is in me which can be called religious then it is the unbounded admiration for the structure of the world so far as our science can reveal it.”
knyga:
www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0691023689/vexencrabtree
/> Pasisakymas laikrasciui:
As negaliu isivaizduoti dieva kuris apdovojoja ir teisia savo kurinius, kurie sukurti pagal dievo atvaizda. Trumpai kalbant dievas yra zmogaus silpnumo pavyzdis. Negaliu tiketi nei tuo kad individas isgyvena savo kuno mirti nei tuo kad silpnos sielos renkas po mirties(harbour kaip uostas) tokios mintis yra baime arba absurdiskas egojizmas.
Citata angliskai:
I cannot imagine a God who rewards and punishes the objects of his creation, whose purposes are modeled after our own -- a God, in short, who is but a reflection of human frailty. Neither can I believe that the individual survives the death of his body, although feeble souls harbor such thoughts through fear or ridiculous egotisms.
Albert Einstein, obituary in New York Times, 19 April 1955:
laikroscio kopija: graphics8.nytimes.com/packages/pdf/topics/einstein-obit.pdfva
/>